BENVINGUTS

¡Hola amics! Benvinguts a aquest bloc que pretèn ser un punt de reunió pels amants de la natura i l'esport en qualsevoll de les seves variants. En aquest bloc, sempre trobareu un recurs per resoldre les vostres dubtes i una eina per trobar-vos amb els que igual que vosaltres son amants dels esports de natura.
Aqui, desprès de registrar-vos, podeu compartir les vostres sortides, excursions, tracks, viatges, etc; tambè serà punt de trobada per properes quedades amb la resta de membres del bloc per tal de realitzar sortides i excursions.
Salut i apunteu-vos.

dimarts, 30 de març del 2010

COMIENZA LA CUENTA ATRAS

Este es el recorrido de este año. Si Dios quiere (inshalà)  y con permiso de las autoridades, el dia 27 comienza nuestro tour que nos llevara des de Girona a Dakla por el desierto marroqui y saharaui. Intentaremos hacer tres etapas del antiguo Dakar emblematicas como Hi-remlia, Iriki, Playa Blanca, si la mecanica lo permite y luego bajar la costa atlantica hasta el Trópico de Cancer. En total unos 10.000 kms de los cuales mas de 1000 son de pistas por el desierto, con paradas en Ceuta, Ashila, Merzouga, Zagora, Sidi Ifni, Tantan, Layoune, Dakla, Casablanca, Tanger y lo que surja por el camino. Intentaremos ir colgando cosas de los preparativos del viaje y luego sobre la marcha os  mantendremos informados siempre que podamos colgar algo des de un ciber ademas de enviar alguna foto. 
Bueno un saludo y espero que os interese la crónica.