BENVINGUTS

¡Hola amics! Benvinguts a aquest bloc que pretèn ser un punt de reunió pels amants de la natura i l'esport en qualsevoll de les seves variants. En aquest bloc, sempre trobareu un recurs per resoldre les vostres dubtes i una eina per trobar-vos amb els que igual que vosaltres son amants dels esports de natura.
Aqui, desprès de registrar-vos, podeu compartir les vostres sortides, excursions, tracks, viatges, etc; tambè serà punt de trobada per properes quedades amb la resta de membres del bloc per tal de realitzar sortides i excursions.
Salut i apunteu-vos.

dimarts, 15 de desembre del 2009

Preparando el viaje.

¿Que tienen los desiertos para que tanto nos fascinen?. ¿Es quizás ese lugar donde el alma del hombre se encuentra con Dios?. ¿Que nos hace volver cada vez que podemos?, a pesar de su àspera acogida, de su hostil convivir.
El desierto embriaga, seduce, engaña, mira de soslayo al viajero y lo acecha a hurtadillas, escondido, tras el ir y venir de las gentes que lo habitan y lo sufren.
Para nosotros, sigue siendo un sueño, una utopía, una manera de sentirnos libres. El nos espera seguro de su victoria, altivo y soberbio. No tiene prisa, sabe que volveremos, sabe que nos volverá a ver.


SAHARA 2010, nuestro próximo retorno. IN SALAH.